Hallo

Een reactie of opmerking
maakt me blij

zondag 3 februari 2013

lang geleden

dat ik nog wat heb verteld, nou ja had er gewoon geen zin in, heb nochthans wel het een en ander gemaakt zoals:

nog wat sintjes:






en na het toevoegen van de tussenbanen krijg ik deze top:



ligt beetje scheef, maar da komt wel goed.

Ook nog wat babykleertjes genaaid



Voor ons nieuw kleinkindje MAREC

geboren op 27 november 2012 en hij lag de derde week van zijn jonge leventje alweer in het ziekenhuis met RSV, schijnt dat er een epidemie was, want het ziekenhuis lag vol met besmette kindjes.  Bij deze: onze Marik: hier pas enkele uren op de wereld


Dan voor ons Arben, de sloeber heeft een oorontsteking


Voor Ella-Noor, die het zeer goed doet nu, gelukkig maar





Pijamaatjes voor Jayden, de broer van Ella-Noor




En voor mezelf, een klein lopertje voor de kast, om beetje machinaal quilten te oefenen


en mijn gebreid vestje afgemaakt


beetje slechte foto
Verder nu nog wat rokjes aan het maken, verschillende modelletjes proberen, maar dat is voor de volgende keer...

2 opmerkingen:

  1. Ja dat is lang geleden, maar je hebt niet stil gezeten!!Wat een fleurige 'sintsjes' zijn dat geworden!! Mooi hoor!Succes bij het verder afwerken, ik moet hem ook nog doorpitten.
    Wat een leuke kleren maakm jij voor je kleinkinderen. Die zullen wel blij zijn met zo'n om. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je sintjes zijn prachtig, dat heb je vlot voor elkaar.
    Mooi kleding heb je voor de kleinkinderen gemaakt.
    Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen