Hallo

Een reactie of opmerking
maakt me blij

maandag 7 november 2011

UFOS en AFFOS

We hebben er weer eentje bij in de familie: ELENA



Ben dus voor de eerste keer groottante geworden, is een flinke baby en één dezer dagen zal er nog eentje geboren worden, 't zal ook een meisje zijn, maar ze willen de naam nog niet prijs geven.
Zo hebben we er drie bij op korte tijd; en in het weekend is er ons verteld dat we volgend jaar weer oma en opa worden, 't is nog pril maar 't is er wel...

ARBEN


Al goed gegroeid en van het mooie weer werd veel geprofiteerd om leuke wandelingetjes te doen, tof dat we nog zolang zonnige dagen gekregen hebben in oktober



Ben ik niet mooi met mijn zondagse pak met strikje, mag al mee naar een babyborrel, ja er worden hier de laatste tijd heel wat kindjes geboren.....
En soms krijgen we er nog wat anders bij ook:


ons vondelingetje, waarschijnlijk uitgezet, ze waren met twee. Mijn nicht gaat elke morgen met haar kindjes te voet tot aan de hoek van haar straat waar ze opgehaald worden door de schoolbus en er liepen 2 kleine poesjes achter hen aan te miaauwen, toen ze naar huis ging, kwamen ze haar steeds achternagelopen, ze hadden waarschijnlijk groote honger. Daar ze zelf ook al een grote poes heeft, heb ik maar eentje overgenomen. Ze zijn wel tam en proper, ze gingen vanzelf in de kattenbak, ze heeft nog in de gebuurte gevraagd of ze soms geen poesjes kwijt waren, maar ja, ze waren natuurlijk van niemand niet... Maar ze zijn hier welkom, geen probleem.


Het heeft wel een beetje geduurd, maar we worden toch wel vriendjes, alléé soms....


Naaien interesseert hem ook wel, we hebben hem BOUGIE genoemd, 't is een speelse rakker.
Hier ben ik mijn pies and tarts aan het doorpitten, heb hem ook afgewerkt


En ook dit is een affo: mijn tumblerquiltje


Het waaide nogal en daarbij is het een beetje scheef  op de foto

En wat is er gedigitaliseerd deze maand??


Een mola-vogel, ging redelijk goed, volgende les is kerstborduusels met mylar eronder, daar moet ik nog aan beginnen; heb ook al stof gesneden voor een volgend quiltproject:


RARA welke wordt dit???

2 opmerkingen:

  1. Het is eer erg mooie quilt geworden. Wat een schatje is dat kleine poesje, zo zijn wij ook aan onze poes gekomen. En wat een schatje je eerste kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat je de pies and tarts gemaakt hebt, heel mooi geworden.
    Zelf ben ik ook met deze quilt bezig.
    Jij hebt hem op een heel andere manier gemaakt zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen