Hallo

Een reactie of opmerking
maakt me blij

donderdag 28 april 2011

Vandaag

beetje verder gedaan aan de bom:

tweede stukje gemaakt, nu met blauw en ook twee nieuwe sterren gemaakt, moet nog es bedenken wat ik er verder mee ga doen


zijn hier nog niet volledig aan elkaar gezet, ze zijn deels met de hand en deels met de naaimachien gemaakt, vind dat geel met zwart wel mooi uitkomen


En mijn laatste digi uitgeborduurd, embossing, is goed gelukt en daar was ik heel blij mee heb er dan een naam boven gemaakt in mijn borduursoftware en die erboven gezet, die is voor mijn jongste zoon zijn vriendin, hoop dat ze er blij mee zal zijn


Was nu eens blij dat het hier de hele dag geregend heeft, heb ik lekker creatief bezig geweest en de boel de boel gelaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten